هموطنان عزیز فراموش نکنید که با یک مشت مزدور ترسوی اجیر شده روبرو هستید که به محض واکنش خشن، از ترس متواری میشن.
ازتون خواهش میکنم این بار به این مزدوران بزدل امون ندید و به محض اینکه به اجتماعتون حمله کردن شما هم به اونها حمله کنید و اجازه ندید تجمع رو متفرق کنن. اینها به حدی ترسو هستن که با کوچک ترین واکنش مردم از ترس دو تا مشت و لگد خوردن دمشون رو روی کولشون میگذارن و پا به فرار میگذارن.
اگه کسی رو دستگیر کردن خواهشا به کمکش برید و اجازه ندید هیچکس رو با خودشون ببرن.
همونطور که تجربه به همه نشون داده به محض هجوم جمعیت، اینها کسی رو که دستگیر کردن رها میکنن و پا به فرار میگذارن.
به یاد داشته باشید که این آخرین فرصته و اگه اینبار با پافشاری مردم این اعتراضات دنباله دار و گسترده تر نشه، دیگه هیچوقت شاید مجالی به این شکل دست نده.
به هیچ وجه خیابون رو نباید ترک کرد.
رمز موفقیت حضور شبانه روزی در خیابونه و بس. در غیر اینصورت امکان تجمع در صبح روز بعد وجود نداره.
با تجمع مردم تو خیابون همه چی از نرمال خودش خارج میشه. رفت و آمد و تردد ماشین ها و حضور مردم در محلهای کارشون از این دست هستن.
باید طوری سیستم عادی زندگی مختل بشه و همه چی به شکل شرایط انقلابی در بیاد که همه متوجه بشن اینبار یه راهپیمایی ساده نیست که با چندتا شلیک و باتون و حمله موتور سوار متفرق بشه.
اونوقت می بینیم که هر لحظه به همراهان مردم افزوده میشه و تنها از این طریقه که میشه قشرهای محافضه کارتر جامعه رو به صحنه مبارزه وارد کرد.
چشم امید همه ما به شماست. اینجا براتون دعا و هرکاری از دستمون بربیاد می کنیم.
marg bar eslame ahreemany va zende baad aryaboom
ReplyDeleteدرود بر همه مبارزان و آزادیخواهان و جوانان شجاع ایران زمین!
ReplyDeleteفردا روز سرنوشت ساز برای همه ما است پس اجازه ندهیم دیگران دیگرانی که حتی اندک سهمی از انسانیت و خرد ندارند اما در عوض در ددمنشی فساد دزدی ریا و تزویر و آدم کشی هم لنگه ندارند برای من و تو سرنوشت بسازند!
وقتی همه با همیم پیروزایم
باور کنیم بی شماریم اگر جرات ابراز باشد!
فردا در کنار شما هستم
تنها تو و من و تنها در مقاطی از زمان مانند فردا می توانیم خودمان هویت حال و آینده خود فرزندان و کشورمان را رقم زنیم. پیروزی نزدیک است اگر فقط چشمهایمان را باز کنیم جور دیگر ببینیم و فقط فردا جور دیگر رفتار کنیم و فریاد کنیم آنچه می خواهیم یا نمی خواهیم
همه با همیم . زنده باد آزادی
سه حکم برای بسیجی یا سپاهی که دستگیر میشه شرعا قابل اجراست
ReplyDelete1- اعدام فوری در لحظه دستگیری
2- کهریزکی کردن در جلوی مردم
3- مقطوع النسل کردن
و هر ایرانی که به بسیجی رحم کنه خائن به ملت است
ma dar kharej shoma dar iran,nabard vaghei farda ba shomast.man alan az demo umadam.farda movazeb sakhtemoonhaye boland rooye saghfha bashi.agar tunestid hamoonja kheftgireshoon konid.piroozi ba hameye iranihast che emrooz inja che farda iran!
ReplyDelete