از روی همه مردم کشورم شرمسارم که از کشور امن استرالیا چشم به فعالیت هاشون دوختم. چاره ای جز ترک وطن نداشتم اما بدونید اینجا قلبم برای همه تون می تپه.
خدا به همراهتون. آرزوی پیروزی.

Sunday, February 13, 2011

اجازه مصادره راهپیمایی فردا رو به نفع حکومت ندیم/ یک احتمال در برخورد حکومت با راهپیمایی فردای مردم

به نظر من حکومت در خوش بینانه ترین حالت، قبل از تاریکی هوا به تظاهرات مردم حمله نمیکنه و اجازه میده این راهپیمایی به طور مسالمت آمیز برگزار بشه و حتی شاید خودشون هم با مردم در حمایت از مصری ها هم صدایی کنن و مشتی فیلم و عکس تهیه کنن و بگن همونطور که قرار بود این راهپیمایی در حمایت از مردم مصر برگزار شد و ما هم حقوق ملت رو محترم شمردیم و اجازه برگزاری مسالمت آمیز این تجمع رو دادیم و سعی کنه ازین حرکت به نفع خودش بهره برداری کنه.

بنابرین مردم باید دو نکته حساس و حیاتی رو فراموش نکنند.
یکی اینکه شعارهای مرگ بر خامنه ای یا شعارهایی که مخاطب مستقیمش خامنه ای و دولت جنایتکار ایران باشه رو حتما تکرار کنن چون ممکنه حکومت در خبررسانی بعد از 25 بهمن شعار مرگ بر دیکتاتور رو به نفی دیکتاتوری در مصر و جاهای دیگه تعبیر و تبلیغ کنه.

به هیچ وجه اجازه بهره برداری یا مصادره حرکت به نفع حکومت رو نباید به این دولت داد.

دومین مورد هم اینه که به هیچ عنوان خیابون رو در شب نباید ترک کرد.
در این حالت حمله به تجمع مردم حتمی خواهد بود و اگر در طول روز به مردم حمله نشه، در شب یا عصر و زمانی که استقرار مردم توی خیابونها براشون خطرساز شد، برای متفرق کردن مردم حتما به خشونت رو میارن.
بنابرین اگر مردم بخوان با آرامش برخورد کنن هیچ چاره ای جز ترک خیابون براشون نمیمونه. به نظر من باید سعی کرد در طول بعد از ظهر راهپیمایی رو تا حد ممکن به دور از خشونت و با شعارهایی که مستقیما حکومت رو هدف میگیره انجام داد و در صورت وحشیگری مزدوران، با اونها مثل خودشون و حتی بدتر برخورد بشه و دیگه اینکه به هیچ عنوان اجازه متفرق کردن جمعیت در وقت شب یا غروب، بهشون داده نشه و اولین حملات رو به سختی پاسخ داد.
فقط زمانی این دژخیم ها حساب کار دستشون میاد که چندتا کشته بدن. اون وقته که ریزش نیروهاشون شروع میشه. نه وقتی که گل و شیرینی از مردم بگیرن. چون این نمک به حروم ها این چیزها رو نمی فهمن و اگه هر پنج انگشت رو با عسل وارد دهنشون کنی حتما همه رو گاز می گیرن.
فقط وقتی نیروهاشون به نفع مردم ریزش می کنن که بفهمن هوا پسه و بحث مرگ و زندگی در بینه. همین و بس. با نامرد باید مثل خودش برخورد کرد.
به امید پیروزی

2 comments:

  1. دوستان من انرژی روزانه ام تموم شده. لطفا یک نفر به مطلب بعدی من که الان منتشر شده در بالاترین لینک بده.
    خیلی ممنونم.

    ReplyDelete