من سعی در دعوت به خشونت ندارم. اما در هرحالتی خشونت اجتناب ناپذیره. مگر اینکه مردم برن بگن مرگ بر حسنی مبارک و ازین صحبتها و عصری هم خوش و خرم برگردن خونه. اما اگه بخوان برعلیه حکومت دیکتاتوری سید علی شعار بدن که ظاهرا قرار براینه، پس درگیری حتمی خواهد بود و نرمش نشون دادن از طرف مردم یعنی خودکشی جنبش سبز.
اگر هم بخوان فردا شب و شبهای آینده رو در خیابون بمونن باز هم برای متفرق کردنشون مزدوران به خشونت رو میارن و باز هم نرمش نشون دادن از طرف مردم یعنی رفتن به خونه ها و همون خود کشی جنبش سبز.
پس اگه به ادامه راه جنبش و سرنگونی حکومت فکر میکنیم باید تکلیفمون با خودمون یکسره باشه و بدونیم در صورت حمله به مردم و کشتن مردم حتما ازشون کشته گرفته میشه.
فقط زمانی این دژخیم ها حساب کار دستشون میاد که چندتا کشته بدن. اون وقته که ریزش نیروهاشون شروع میشه. نه وقتی که گل و شیرینی از مردم بگیرن. چون این نمک به حروم ها این چیزها رو نمی فهمن و اگه هر پنج انگشت رو با عسل وارد دهنشون کنی حتما همه رو گاز می گیرن.
فقط وقتی نیروهاشون به نفع مردم ریزش می کنن که بفهمن هوا پسه و بحث مرگ و زندگی در بینه. همین و بس. با نامرد باید مثل خودش برخورد کرد.
به امید پیروزی
آخ جون قضیه کشتن هم هست؟ شما می خواین بچه بسیجی بکشین؟ شماها فردا بدون شعار هم کشته میشین
ReplyDeleteto: Anonymous:
ReplyDeleteShut up, Just shut up, Shut up [3x]